Saturday, April 9, 2011

Formspring!!!

Tadi, saya pergi blog Shidah.
Shidah ni kawan saya waktu sekolah TAHAP, sekarang belajar kat JUST, Jordan, ambil medic. Sangat terror add math, dan waktu Form 3, saya selalu tiru kerja math beliau. (kak long, hang jangan bagitau mama naa..:p)
Banyak nak cerita pasal shidah ni, tapi nanti-nantilah.
Suatu hari nanti, inshaAllah saya buat satu entri khas pasal dia.

Sebenarnya tadi, shidah ada papar formspring dia, saya pun pergilah situ, nak tanya soalan. Lepas tu, saya pun pergi sign up. Tak tahulah apa ke bengap, saya ingat sign up tu macam kita daftar biasa2, pastu boleh komen. Rupanya sign up tu maksudnya saya dah ada Formspring. Kelakar tak? kelakar tak? ok tak.

Jadinya, sebenarnya saya nak maklumkan bahawa saya dah terjebak dengan Formspring. Haa apa lagi, tanya lah apa yang korang nak tanya! Jangan tanya saya hukum hakam dan soalan berbaur lucah sudah. Babai!!

Nak tanya soalan meh sini meh :-)

HrhZ's Formspring

4 comments:

  1. eit kamu...hehe...dah ada formspring?wahhh...bagus2...boleh tnye mcm2...dibah kan ustazah @ teacher-to-be..bleh la tnye hukum hakam...ye dak?hehe...btw..terkujat skjp sbb ada nama i...haha...6t dah wat entry khas, bgtaw ye...kikiki...^_^

    ReplyDelete
  2. bg la email formspring kau.. aku ade 1001 soalan nih hahaha

    ReplyDelete
  3. Shidah~ eleh, suka sangat dia!!! haha.Chaitt..banyak lah hang punya ustazah!! haha inshaAllah, nanti saya buat entri pasal awak,saya bagitau.

    Pojan~ klik je lah dekat tulisan merah menyala itu.Mudah bukan??

    ReplyDelete