Thursday, February 17, 2011

Buah Hati Saya.

~kita dengan buah hati kite suka cakap2 berdua. Dia selalu buat lawak tak kelakar sangat, tapi gelak je la.. :-)






*Ini entri yang penuh ekspresi sayang. Siapa geli nak muntah, jangan baca! :p


Siapa kata hanya pakwe yang boleh buat hidup sentiasa berbunga2 ceria? Siapa kata hanya bf yang boleh buat kita rasa istimewa? Siapa kata hanya balak yang boleh buat kita senyum sampai koyak bibir?

Ada satu ruang dalam hati saya ni, untuk saya simpan sayang buat dia. Ada satu sisi dalam hidup saya, takkan lengkap tanpa dia. Ada bahagian dalam kotak memori saya, akan lompong tanpa kenangan dengan dia. Ada rindu dalam hati saya, jikalau lama tidak jumpa dia.

Entri ini khas buat dia, yang istimewa buat saya. Buah hati saya. Sahabat tercinta saya. Awak, Walaupun sekali jumpa awak macam ada masalah jiwa, tetapi tetap begini, kasih saya takkan berubah buat awak..haha..euww...geli..('^_^).

Sanah helwah ya habibatiy,
Selamat Hari Lahir sahabat,
Happy Birthday my love.

Nah, ini saja bahasa yang saya tau. walau apa pun sebutannya, ada satu yang tetap sama. Hakikat yang sama. Awak sudah makin tua!
Maka, rajin-rajinlah tambah ibadah, selalu-selalulah buat baik kat saya, ye.

InshaAllah, semoga dengan bertambahnya usia awak, semakin matang awak jadi. Semakin dekat hati dengan Allah, semakin bertambah kasih dan cinta padaNYA dan Rasulullah, semakin mendalam taat dan sayang pada umi abah dan keluarga, semakin dipermudahkan urusan awak menjalani hidup, semakin cemerlang dalam pelajaran, semakin meningkat tahap keimanan, dan semakin indah hari2 awak yang mendatang..

dan...

semoga awak jumpa si 'penyembuh rindu' awak tu! hik..hik....


Semoga Allah merahmati kita, semoga DIA rapatkan hati2 kita, semoga redhaNYA sentiasa menemani kita.


Sekian,,

Peluk cium buat awak,


~NUR LIYANA BINTI ABD. GHAFFAR~









1 comment:

  1. hai si buah hati.
    kau tahu betapa kusayang padamu...
    hanya bidadari sebagai ganti.. wo oooo oooo~~~
    hanya takdir
    menentukan ia~~~
    o penenang jiwa..~~~~

    hahahahaa. terima kasih buah hatiku. sayang kamu sngt2!! walaupun kamu xmacam org lain, xpe, saya tetap sayang kamu. wlaupun kamu 'mcam tu', sy ttap layan kamu. lov u!!! minnta maaf banyak atas sgala kesilapan...

    ReplyDelete